[SeginSubs] [DVD] 3HREE VOICES: Yoochun w Seulu (polskie napisy)

Długo to trwało, ale w końcu skończyłam DVD 3HREE VOICES – Yoochun w Seulu. Jeśli ktoś jeszcze tego nie widział to z wielką przyjemnością zapraszam do obejrzenia z polskimi napisami!

Tłumaczenie: Bakanishi
Czasówka: Fascinating
Korekta: Sinnyeom

Pliki do pobrania:
Część 1: 1 | 2 | 3 | 4
Część 2: 1 | 2 | 3 | 4

Uwaga! Pliki chronione są hasłem, by mieć do nich dostęp należy napisać komentarz. Hasło zostanie wysłane na maila 🙂

AKTUALIZACJA!
Jeszcze raz wstawiłam pliki na serwer, mam nadzieję, że nie będę musiała robić tego po raz trzeci xD

Uwaga 2! Jeśli ktoś ma problemy z odtworzeniem pliku w programie, radzę jeszcze raz połączyć pliki używając programu ‚7-zip’. 

Źródło: tvxqpoland

About Bakanishi

Proud Cassie | OT5 | YunJae Believer | JJ biased | AKTF ♥

Posted on 27/07/2012, in Download, Polskie Napisy and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 30 Komentarzy.

  1. Łoooo skończone! <3333333333 Dziękuję za tłumaczenie! 😀

  2. Wowww ❤ oglądałam z ang i nie spodziewałam się,że wyjdą kiedykolwiek z polskimi subami <3# dziękuuuuję <333

  3. Ah ten nasz Misiek ♥ Zawsze musi wspominać o Junsu XD /kinda spojler………………
    Cieszę się, że projekt ukończony, dzięki piękne za tłumaczenie ❤

  4. Baka, dziękuję bardzo za tłumaczenie <33 Chętnie obejrzę, bo jeszcze nie widziałam, a z polskimi napisami, to najlepiej ^^

  5. Pakulinka

    Szukała i szukałam, i nigdzie nieznalazlam nawet z ang napisami byly tylko urywki. BAka jestes wielka, napracowalas sie pewnie niemało. Miło jest ogladac cos o Chunim w ojczystym jezyku

  6. Super, tak się ciesze że zostało przetłumaczone! Dziękuje :* dziękuje :* dziękuje! :* :* :*

  7. darmozjad

    coś z Miśkiem i po polsku? to trza obczaić!
    pewnie żeście się dziewczyny napracowały nad tym..filmem?programem?monologiem? (nie wiem co to :D)
    wielki szacun i ukłony w Waszą stronę!

  8. chupa_chick

    coś polskiego z Chunim i ja jeszcze tego nie widziałam? Co za niedociągnięcie z mojej strony! Koniecznie muszę to nadrobić najszybciej jak się da! 😉
    Ukłony z tłumaczenie ;D

  9. Co mam zrobić jak ściągnęłam i połączyłam pliki, a odtwarzacz mi nie odczytuje?

  10. O! Widziałam już wasze tłumaczenie z JJ ^^ z chęcią zobaczę także z Miśkiem! ^^
    Także proszę ładnie o hasło do plików i z góry dziękuję za tłumaczenie! =) Jesteście wielkie dziewczyny! ^^

  11. Hi 🙂 Dziękuję teraz moje oczęta mogą się macieszyć Miśkie 🙂 Którego uwielbiam najbardziej :P.. A że jeszcze dopiero was zanalazłam jestem wniebowzięta 😀 tyle nowinek, zdjęć o moich chłopcach 😛
    Pozdrawiam
    I zabieram się pobranko i za rozkoszowanie 🙂

  12. Łaaa chwilkę mnie nie było a tu takie niespodzianki 😀 Jesteście świetne 😀
    Muszę to obejrzeć ^^ więc bardzo bym prosiła o hasełko ;p
    Pozdrawiam 🙂

  13. czy zeby dostac to haslo to trzeba nalezec to jakiegos specjalnego kregu? Bo ja bym chetnie to zobaczyla 😀

  14. EXTRA 🙂 a beda czesci z Junsu i Jae Joong’iem?

  15. tez chcialam spytac o to,a beda czesci z Jae Joong,iem i Junsu?jak moge dostac haslo do video?

  16. mayumichan56

    hmmm.. tak mysle ze to juz nie dziala zaden plik :(:( Czy mozna by wstawic to jeszcze raz ? czy sie nie bd chcialo bo ja bym chetnie to ogladnela :)… Jesli tak to od razu poprosze hasla 🙂

    • Wszystkie pliki nadal działają 😀
      Hasło wysłałam Ci już na maila ^^

      • mayumichan56

        Naprawde nie chce nikomu truć życia i sie naprzykrzać ale ja naprawde nie moge ściągnąć 😦 Jest napisane tak :

        The file you requested has been blocked for a violation of our Terms of Service.
        Still have questions or do you think we’ve made an mistake? Check our knowledge base for more information or contact us about it.

  17. A wiecie że Yoochun jest chyba jednym z najmniej znanym mi członkiem JYJ i najmniej znanym z chłopaów? Ciągle tylko JJ, XIA, MAx i Yuhno…dlatego mnie to ciekawi;)

  1. Pingback: LISTA POLSKICH TŁUMACZEŃ KOREAŃSKICH PROGRAMÓW | K-Pop LivePolska

  2. Pingback: Lista Tłumaczeń – Hallyu☆News

Skomentuj

