[SeginSubs] 130926 5 rocznica Mirotica!!!!

Jako, że dziś mija 5 rocznica legendarnego Mirotica w żadnym Cassiopeiowym domu nie może zabraknąć jego brzmienia. SeginSubs zaprasza do odświeżenia sobie naszego tłumaczenia ^^ Happy Mirotic Day!!!!!

Posted on 26/09/2013, in Polskie Napisy and tagged , . Bookmark the permalink. 2 Komentarze.

  1. Huray huray mirotic Day ! ❤ Ojjjj tak… Mirotic… piosenka która sprawiła że zakochałam się w naszych szyszkach ❤ na początek było co prawda Tri-Angle ale wtedy z mojej strony była reakcja *What the what the? To dziewczyny faceci czy obojniaki?????? *-_- wstydzę się za dawną siebie… To było nie do pomyślenia jak wcześniej ich nietrawiłam … ale kiedy tylko po paru próbach nie dowierzania kim oni są znalazłam mirotica to… Tak jak głosi tekst ja… OSZALAŁAM NA ICH PUNKCIE *_* zakochałam się w nich (pomijając fakt że wtedy jeszcze ich nie odróżniałam i myślałam że Junsu to Jaejoong, Jaejoong to Max Yunho to max a Junsu to Yunho xD) haha ależ miałam mnie jak się dowiedziałam że ten kogo polubiłam najbardziej nazywa się Kim Jaejoong aż szkoda że siostra mi wtedy zdjęcia nie zrobiła 😛 ahh z tą piosenką mam miliony trylony miłych wspomnień, poznałam TVXQ, w czasie kiedy jej słuchałam po raz pierwszy napisałam do obecnie dziś mojej najlepszej kumpeli, poznałam dzięki niej SHINee a potem przeczytałam historię zespołu (także z nią w tle) uhu gdyby nie ta piosenka w ogóle bym się do nich nie przekonała i nie była tak szczęśliwa jak dziś jestem 😀 chwalę kosmos że ktoś mądry wpadł na taką BOSKĄ piosenkę jak ta…. Ona odmieniła wszystko i do dziś jestem dozgodnie jej za to wdzięczna puszczając ją w najważniejsze okazje (takie jak różnorakie święta czy też OCZYWIŚCIE Moje urodziny) zawsze jest ze mną i zawsze będzie, bo ona przekazuje mi te dobre wspomnienia w trudnych chwilach i to dzięki niej jakoś z nich wyłażę (pomijając Mine JJ xD hehe) Nie jestem zwolenniczką jakiegokolwiek chwalenia SM ale no tu im się tak jakby należy … DZIĘKUJE ZA TEN DAR Z KSIĘŻYCA ZWANY OBSESJĄ NA PUNKCIE K-POPU ❤ ♥ Fiu cóż bym tu mogła jeszcze dodać… szczęśliwego dnia Mirotica dziewczyny Dziękuje za tłumaczenie ❤ jestem też wam wdzięczna że założyłyście tą stronę bo gdyby nie ona nie dowiedziałabym się tylu ciekawych rzeczy związanych z chłopakami ♥ oraz oczywiście pozdrawiam resztę Cassies czytających tego bloga, szanujmy się i miłujmy naszych bożków jak jedna wielka rodzina jeszcze przez długi czasss 😀 a tak dla zasady jeszcze:

    ♥♥♥JYJ♥♥♥ ♥♥TVXQ♥♥ ♥♥♥♥♥ HWAITING FOREVER ♥♥♥♥♥

  2. Dobrze słuchać tej piosenki od czasu do czasu dla odświeżenia. Faktem jest, iż pomimo tego że pierwszą piosenką tej piąteczki jaką słuchałam było Mirotic to dopiero pokochałam ich po Bolero. Jednak Mirotic ma moc i z przyjemnością tańczę do niej i wspominam pierwszy raz gdy ich usłyszałam (wzięło mnie na wspomnienia od osoby wcześniej komentującej 😉 ). Nigdy nie zapomnę jak lałam z fryzury Yoochuna czy gdy zakochałam się w momencie jak Changmin wychodzi z wody. Też nie zapomnę momentu gdy zdałam sobie sprawę, iż ta dziewczyna na końcu znika od blasku ich zajebistości : D Mam sentyment do tej nuty i na zawsze pozostanie w sercu jako ta nr 1. Odniosę się do osoby wcześniej i podziękuje również za tłumaczenie oraz za założenie tej strony która dostarcza mi o tej wspaniałej piątce codziennie dawkę informacji. Marzę by przenieść się w czasie i kibicować im od pierwszego singla Hug. Nie mogę się nazwać fanem k-popu ale na pewno jestem fanką DBSK od wielu lat i nie sądzę aby mój szacunek i podziw dla nich kiedyś zniknął. Liczę i trzymam jeszcze w sercu nadzieję że znów zobaczymy ich razem, może nie już jako DBSK ale w jednej piosence dla uhonorowania tych wspaniałych lat które kiedyś spędzili.
    Pozdrawiam wszystkich Cassies z którymi łączę się w moim oddaniu temu zespołowi, dla nas oni tworzą i nie liczy się krytyka innych. Ważne jest co my o nich myślimy i to ,że pozostajemy z nimi w czasie upadków i wzlotów.

    Nemi pozdrawia i życzy przyjemnej nadchodzącej zimy z nadchodzącą piosenką od TVXQ ; )

Skomentuj

