[NEWS] 140312 TVXQ zakończy promocję ze „Spellbound” ze względu na kontuzję Yunho

yunho111

Ujawniono dzisiaj, że Yunho doznał kontuzji podczas ćwiczeń wczoraj (11 marca).

SM Entertainment oświadczyło, że Yunho potrzebuje 1-2 tygodni na rekonwalescencję i postanowiono, że TVXQ nie wystąpi na Music Bank 14 marca i Music Core 15 marca, tak jak było zaplanowane. TVXQ będzie jednak 16 marca w odcinku SBS TV „Popular Song”, gdyż nagrali swój występ wcześniej. Ten występ będzie ostatnim w trakcie promocji rozszerzonej wersji 7 albumu zespołu.

TVXQ byli w środku promocji ich nowej tytułowej piosenki „Spellbound” z rozszerzonej wersji 7 albumu.

Źródło: @KpopFighting
Tłumaczenie na polski: akeshine@tvxqpoland
Udostępniono przez: WBC | tvxqpoland

About akeshine

Kpopholic ^^ TV5XQ! Always keep the faith...hope to the end~

Posted on 12/03/2014, in News and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 5 Komentarzy.

  1. Nie spodziewałam się… miło mnie zaskoczyło SMEnt, bo myślałam, że nie dadzą mu odpocząć mimo że ma kontuzję i nie może tańczyć…

  2. Szczerze mówiąc też się nie spodziewałem zakończenia promocji wcześnieszego…
    Sądziłem, że w najgorszym wypadku każą mu występować tylko będzie na środkach przeciwbólowych lub w najlepszym będzie występował ale no ” będzie tylko siedział, opierał się czy coś w tym stylu czyli jakoś choreografia zostanie zmodyfikowana a tu taka wiadomość…. I jak mam być szczerym to nie wiem czy się z tego cieszyć czy bać… Bo czy SME zaczęło się liczyć ze zdaniem TVXQ lub przynajmniej dochodza do porozumienia czy poprstu SME zaczyna sobie powoli odpuszczać TVXQ i wolnymi krokami ich olewać co świadczy, że ” zarobili, wrócili swoje zrobili niech będzie” ….. Mam nadzieje, że nie.

  3. No no no, SM Cóż to się dzieje? Czyżby wam serducha zmiękły? Super wiadomość Yun odpocznie, ale podejrzewam że jednak to nie mogła być tylko zwykła dobroć, może po prostu jest tak jak myślisz zero ” zarobili, wrócili swoje zrobili niech będzie” Ale na pewno nie z tego powodu że się nim przejęli

  4. Też mi się tak wydaje właśnie. Zwłaszcza, że zbliża się czas wojska… A potem jak wyjdą mogą już nie być w tak dobrej sytuacji…. Chociaż może kracze… mam nadzieję.
    W ogóle prócz wojska to coś mi się o oczy obiło, że w 2016 roku końćzy im się kontrakt więc…
    ” zarobili, wrócili swoje zrobili niech będzie” może być możliwe.

    • Myślisz, że może być tak jak z super junior? Też tak myślę, strasznie się boję co będzie po wyjściu ich, weźmy pod uwagę fakt że sm ma jeszcze exo które dużo zarabia, jeśli przebiją TVXQ w zarobkach może być źle, mogą też dojść nowi artyści, zamiast takiego super junior …

Skomentuj

