[NEWS] 140402 Pomimo kontuzji Park Yoochun dalej kręci dramę

yoochun21

Grając ochroniarza w nowej dramie SBS „Three Days”, Yoochun nabawił się kontuzji ramienia/barku. Lekarz zalecił mu, by wziął 3 miesiące przerwy, ale aktor odmówił i zmusił się do kontynuowania pracy na planie dramy.

“Tak, uszkodziłem sobie bark i lekarz powiedział bym wziął 3 miesiące przerwy, ale muszę zostać i dalej pracować przy dramie. Gdy drama się skończy odpocznę w odpowiedni sposób,” powiedział Yoochun w wywiadzie dla ONE.

Bez wątpienia ze względu na to, że drama jest pełna scen akcji, kręcenie jej dla Yoochuna stało się kłopotliwie.

“Muszę przyznać, że czasami jest trudno kręcić ze względu na sceny akcji i zimną pogodę. Ale jak do tej pory radziłem sobie całkiem dobrze. Postać do mnie pasuje i czuję się szczęśliwy w trakcie filmowania. Czuję się wolny, dzięki temu, że mogę wyrażać siebie i współpracować na planie z ludźmi bez żadnych barier, czy kłopotów,” dodał Yoochun.

“Three Days” jest właśnie w połowie odcinków, 8 epizod został wyemitowany w zeszłym tygodniu. Drama będzie emitowana w Indonezji poprzez kanał ONE (indonezyjski kanał 164) od 2 kwietnia, w każdą środę i czwartek o 19:55 czasu lokalnego.

Źródło: ttwigo
Tłumaczenie na polski: akeshine@tvxqpoland
Udostępniono przez: WBC | tvxqpoland

About akeshine

Kpopholic ^^ TV5XQ! Always keep the faith...hope to the end~

Posted on 03/04/2014, in News and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 7 Komentarzy.

  1. Misiek Hwaiting, dobrze źeś nie cienias który jak upadnie na kość ogonową to umiera 😀 Jestem pod wrażeniem i dumna z niego no chłop kochany ❤

  2. Rozwaliłaś mnie tym komentem xD

    • No bo kierwa, jak się dziewucha jakaś raz przewróciła na kość ogonową to och maj gosz wielka tragedia, co oni z cukru kurde? Nawet ja jak sobie nadwyrężę rękę czy coś mnie będzie boleć nie leżę do góry dupą tylko i tak coś robię

  3. Ajć xD Anda… ale ona była damą! xD Ale leże dzięki tobie… rozebrałaś mnie totalnie xD

    • Wow no wiedziałam że rozwalam i rozbrajam i zwalam z nóg komentarzami… Ale nie wiedziałam że potrafię rozbierać ludzi xD To coś nowego 😛

Skomentuj

