[TWITTER] 150329 Aktualizacja Twittera Junsu

screen-shot-2015-03-29-at-08-07-08

 

Wycieczka po długim czasie heh 

junsu27

screen-shot-2015-03-29-at-09-45-56

Po „Kinky Boots” miałem trochę wolnego czasu i obejrzałem musical po długiej przerwie. Dream Girls! Musicale są świetne~ Był zabawny, radosny, ekscytujący, ale też wzruszający. To pierwszy raz, gdy widziałem Jang Hyunsun sunbaenim, która grała Effie i Yuji, która grała Deenę, ale energia którą pokazały na scenie była niesamowita.

screen-shot-2015-03-29-at-09-46-03

Emocjonujący krzyk Jang Hyunsun był jak wodospad i mój menadżer rozpłakał się na koniec pierwszego aktu keke. Yuji jest teraz idolem, ale bardzo dobrze śpiewa i ma niesamowitą prezencję, szczególnie na scenie. I Eunseok hyung jako Jimmy też! ke oh~ wiedziałem, że dobrze śpiewasz, hyung, ale byłeś taki świetny! Dobrze, dobrze

screen-shot-2015-03-29-at-09-46-09

Byłem też szczęśliwy widząc moją rodzinę z Dracula OD Musical. Nie miałem ostatnio czasu, bo żyłem w biegu. Bardzo chciałem obejrzeć musical TT Zdjęcie z miłym Minseokie w trakcie powrotu do domu

cbqgyphuqaabxgd-large

screen-shot-2015-03-29-at-09-52-56

Ah! Usłyszałem ich imiona od kogoś i chyba były złe~ Przepraszam. Effie była grana przez aktorkę Choi Hyunsun. 
Piosenka kończąca pierwszy akt była najlepsza!!! 
Klask, klask!!~~

Źródło: @1215thexiahtic
Tłumaczenie na angielski: @shinkipeia & @ohmyjunsu
Tłumaczenie na polski: akeshine@tvxqpoland
Udostępniono przez: WBC | tvxqpoland

About akeshine

Kpopholic ^^ TV5XQ! Always keep the faith...hope to the end~

Posted on 29/03/2015, in Twitter, Zdjęcia, Zdjęcia z Twittera and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Skomentuj

