[TŁUM] 150501 Reakcja koreańskich Natizens na wieść o występie Kim Junsu w telewizji

 photo 201505010017776266_55427e1b1e68d.jpg

1. [+1621, -67] ㅠㅠㅠ SM natychmiast musicie przestać go blokowaćㅜㅜ

2. [+1421, -33] W niewidocznych miejscach nadal kwitną … Zaczęłam płakać jak tylko zobaczyłem te słowa. Dziękuję za ‚Space Empathy „. Junsu i fani płakali ale nie z powodu smutku ale szczęścia.

3. [+1018, -32] Jestem facet i jako facet muszę stwierdzić, że była to naprawdę wzruszające transmisja. Mam nadzieję, że od teraz będzie nam dane widywać XIA w telewizji.

4. [+905, -32] Gdzie są artykuły wydane w 0:30?

5. [+164, -4] Płakałam oglądając go. Mam nadzieję na więcej aktywności w programach muzycznych. Junsu-nim jesteśmy z tobą!

6. [+158, -3] Nie jestem fanem, ale pękam czytając ten artykuł … Wiele dowiedziałem się po przeczytaniu tego artykułu i uważam, że jak najszybciej należy zbadać sprawę nie pojawiania się go w telewizji. Junsu nie jest nawet oskarżony? To czysty absurd!

7. [+60, -1] Nie wiem czy ten artykuł też zniknie. To coś czego nikt robić nie powinien. Na początku ostatniej nocy szukałem artykułów ale te, które mają wiele uwag zniknęły.

8. [+57, -4] Szukałam od ostatniej nocy ale artykułówna stronie głównej nie ma. Widać SM się postarało…

Źródło: Osen
Tłumaczenie polskie: zero@tvxqpoland
Tłumaczenie angielskie: kkuljaem
Udostępniono przez: JYJ3|tvxqpoland

Posted on 01/05/2015, in Tłumaczenia and tagged , , , . Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Skomentuj

