[TWITTER] 150503 Aktualizacja Twittera Junsu

screen-shot-2015-05-03-at-07-02-16

Pacquiao!

(Teraz rozgrywa się walka między bokserami Manny Pacquiao i Floyd Mayweather. Chyba wiadomo komu kibicuje Junsu 🙂 )

screen-shot-2015-05-03-at-07-02-21

Moje serce jest z nim! ㅎ

screen-shot-2015-05-03-at-07-02-26

Nigdy nie oglądałem meczu bokserskiego i nawet nie znam nikogo z boksu, ale ostatnio dowiedziałem się o tej nadchodzącej i wyczekiwanej walce, więc dzielę się tym ㅋㅋ Myślę, że Pacquiao wygra! Dalej

150503kjstw5

Artykuł, który wyszedł kilka dni temu przychodzi mi do głowy
Mężczyzna, który urodził się, by uprawiać boks vs Mężczyzna, który uprawia boks, by żyć 
Jestem za tym drugim!! Hwaiting~ Więc świat będzie trochę mniej cichy przez jakiś czas! 

screen-shot-2015-05-03-at-07-02-35

Wow~~Moje serce prawie wyskoczyło..
Wowow przeżyłem szok przez Mayweather’a właśnie! Wowow

screen-shot-2015-05-03-at-07-02-40

Ciężko pracowałeś!  Pacquiao! ^^

Źródło: @1215thexiahtic
Tłumaczenie na angielski: rilanna of JYJ3
Tłumaczenie na polski: akeshine@tvxqpoland
Udostępniono przez: JYJ3 | tvxqpoland

About akeshine

Kpopholic ^^ TV5XQ! Always keep the faith...hope to the end~

Posted on 03/05/2015, in Bez kategorii and tagged , , , . Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Skomentuj

