[NEWS] 150629 Jung Yunho wyjaśnia, dlaczego wybrał „I Order You” na swój ostatni projekt przed pójściem do wojska

yunho25

Jung Yunho wyjawił powód, dla którego wybrał „I Order You” na swój ostatni projekt przed pójściem do wojska.

Podczas konferencji prasowej “I Order You” 29 czerwca Jung Yunho, który wcielił się w postać szefa Yeo Guk Dae, powiedział: „Kiedy otrzymałem ofertę castingu rozmawiałem dużo z reżyserem, ale najpierw byłem zainteresowany jego ludzką stroną, więc zdecydowałem się na tę dramę.”

Powiedział również, „Nie jestem świetnym kucharzem, ale ta drama, to komedia romantyczna z gotowaniem. Również Guk Dae ma osobowość, której ja nie mam, więc wybrałem tę dramę też ze względu na to.”

Kiedy został zapytany, czy jego umiejętności w gotowaniu się poprawiły podczas kręcenia dramy, odpowiedział, „Nie jestem dobrym kucharzem. Gdy przygotowywałem się do dramy jedyną rzeczą, jaką się nauczyłem, to krojenie warzyw.”

Potem dodał, “Wiem, jak zrobić zupę z wodorostów, ale to na tyle. Potem zrobiłem pastę. Nie jestem dobry w niczym innym. Myślę, że nie jestem stworzony do gotowania.”

Wspomniał również o swoim koledze z zespołu, Changminie, który również ciężko pracuje przy produkcji dramy. Powiedział, „Changmin również jest w trakcie przygotowywania dramy, ‚The Scholar Who Walks the Night’ i teraz pocieszamy się wzajemnie, gdy spotykamy się przy aktywnościach TVXQ.” Dodał również, „Ja pracuję nad komedią romantyczną, więc trochę się bawię, ale Changmin gra króla, ma trochę poważniejsze podejście.”

Pierwszy odcinek dramy zostanie wyemitowany 5 lipca poprzez strony internetowe.

Źródło: soompi
Tłumaczenie na polski: akeshine@tvxqpoland
Udostępniono przez: WBC | tvxqpoland

About akeshine

Kpopholic ^^ TV5XQ! Always keep the faith...hope to the end~

Posted on 02/07/2015, in News and tagged , , . Bookmark the permalink. 1 komentarz.

  1. Poprawcie tłumaczenie bo są literówki i jest maaaasa błędów interpunkcyjnych ponieważ stawiacie przecinki tam gdzie nie trzeba

Skomentuj

