[TŁM] 150721 Oficjalna tablica TVXQ: [U-know] My..spotkamy się ponownie ^_^*

p19qnqvcjc9j0140g1akk1929lat1

p19qnqvcjcisrqvu14fe19bl7j43

p19qnqvcjc1jg142a12ijvftj0a4

p19qnqvcjcs1713pft61bhf1pm72ckbpx_uueaeqeek

ckbpx_4ukaacj_w

ckbpx_2ukaalmnl

Do fanów Cassiopei i Bigeast~♡

Wszyscy~♬ Cześć. Tu Yunho.

W końcu, czas poboru dla mnie nadszedł~♬
Kiedy zobaczycie ten list, ja już będę w drodze aby odbyć mój wojskowy trening racja??

W tym momencie, mamy pożegnalną imprezę z rodziną i przyjaciółmi w moim domu~ Jedno za drugi słowa wychodzą..

Byliśmy razem podczas trudnych dni, zabawnych dni, szczęśliwych dni i teraz ten dzień nadszedł ^_^* Ja, były student…będę szedł do armii..(To dlatego, że mam 30 lat racja??)
Z perspektywy czasu, jest mnóstwo rzeczy za które jest mi przykro ^_^*

Szczerze..chciałem pozdrowić was przed przystąpieniem do wojska. Ale chciałem spełnić swoje marzenie jako artysty po raz pierwszy, nie jako U-know Yunho ale jako osoba, Jung Yunho.. (Ponieważ) Chcę zacząć dorastać..Zdecydowałem, że pójdę prywatnie. Jeśli spojrzałbym w wasze twarze znów, bałbym się, że (moje postanowienie) osłabnie..

Zawsze byłem wytrwały w swoim własnym stylu ale kiedy wrócę z wojska, to może się zmienić.. Wrócę jako bardziej intensywny, opanowany potwór!

Dziękuję bardzo za to, że zawsze mnie wspieraliście, aż do teraz…
Proszę kontynuujcie wspieranie (mnie)..
Obiecuję, że spotkamy się znów na scenie…
My..spotkamy się ponownie ^_^*

Kocham was..

Źródło: smtown
Tłumaczenie na j. polski: juviame@tvxqpoland.com
Udostępniono przez: WBC | tvxqpoland 

Posted on 21/07/2015, in Info, Wiadomości do fanów and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Skomentuj

