[WEIBO+TŁUMACZENIE] 150820 Live Weibo Chatting z Park Yoochunem

Jestem gotowy! Chiński staff pomoże mi w tłumaczeniu! Zaczynam natychmiast

19

28

Witajcie!!!!!

Puahhahaha

Kompilacja pytań i odpowiedzi

Fani: Jak możesz być aż tak przystojny?
YC: Musisz mieć zły wzrok~

Fani: Chcesz klepnąć/dotknąć tyłka Kim Junsu?
YC: Nie jestem tego typu człowiekiem *spocona emotikonka*

Fani: Jaka jest twoja ulubiona część twojego ciała?
YC: Moje czoło.

Fani: Oppa, gdzie poszła twoja brew?
YC: Do nieba.

Fani: Wiadomość dla tych, którzy nadal są singlami.
YC: Dobrze jest mieć czas tylko dla siebie.

Fani: Do tej pory ile usłyszałeś wyznań? *nie wliczając tych od fanów*
YC: Myślę, że w ogóle..

Fani: Którą część ciała kochasz najbardziej?
YC: Czoło.

Fani: Oppa, czy twój chiński się polepszył? Jakiego ciekawego słowa się nauczyłeś?
YC: 么么哒

Fani: Nieee.  Jeśli mi dzisiaj nie odpowiesz, to nie będę jeść.
YC: Trzeba jeść. Twoja mama będzie smutna.

Fani: Myślałeś o tym by zapuścić wąsy?
YC: Tak, ale to nie pasuje do mojej twarzy.

QNS: Preferujesz z grzywką czy bez?
YC: Bez.

Fani: Co zamierzasz zrobić, gdy ten wywiad się skończy?
YC: Mam trochę zaplanowanych zajęć potem.

Fani: Nie będziemy cię widzieć przez dwa lata. Co robić? Będę tęsknić.
YC: Czas leci.

Fani: Oppa, możesz wrzucić selfie?
YC: Tak, zrobię to. Dajcie mi minutkę.

Fani: Proszę, pamiętaj że chińscy fani cię kochają!
YC: Będę pamiętać. Trzymajcie się. Do widzenia!

Fani: Yoochun ah, kiedy planujesz się ożenić?
YC: Kiedy ty będziesz mieć 10 dzieci.

Fani: Park Yoochun, wiesz że jesteś bardzo przystojny?!
YC: Nie wiem.

Naprawdę dziękuję wszystkim, jestem bardzo szczęśliwy. Będę tęsknić za wami wszystkimi. Więc, do widzenia!!! ^^

35

44

54

63

Źródło: Yoochun’s Weibo
Tłumaczenie na angielski: li-an + NovWithJ + XIAkiss + yunmoon
Tłumaczenie na polski: akeshine@tvxqpoland
Udostępniono przez: DBSKnights + WBC + tvxqpoland

About akeshine

Kpopholic ^^ TV5XQ! Always keep the faith...hope to the end~

Posted on 21/08/2015, in Weibo, Weibo, Zdjęcia and tagged , , , . Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Skomentuj

