[TŁUM] 151202 List od Changmin’a z wojska!

https://worldbigeastcassiopeiaarchive.files.wordpress.com/2015/12/chang1.jpg?w=444&h=610

Do Cassiopei,
Moi towarzysze

Lojalność! Pułk X, Pluton X, Jednostka X, stażysta numer 54 Shim Changmin! Dobrze się macie? Bo u mnie wszystko w najlepszym porządku. Jestem bardzo blisko z moimi towarzyszami z plutonu, mój apetyt również jest bardzo dobry. Jem jak szalony! Nawet jeśli mówię trochę sztywno to rozumiecie to prawda? Na początku żołnierze mówią w bardziej żołniersko – cool stylu. Ciężko pracuję ponieważ rónież chce rozmawiać w taki sposób! Ponad wszystko!

Do fanów, którzy będą mnie wspierać oraz dopingować przez rok i dziewięć miesięcy mojej służby: Dziękuję Wam! I…Uhm… Jestem oburzony ciszą wśród ludzi podczas dnia mojego werbunku… To nie są właściwe słowa. To tylko… haha… chciałbym aby te słowa zostały skierowane tylko do znajomych. Po pierwsze moja ukochana rodzina, po drugie moi ukochanie członkowie wytwórni Uhm… no! Jest to teraz, tutaj ważne! Po prostu… Pamiętam o moich fanach, ludziach, do których będę pisał… Oni wszyscy są dobrymi ludźmi… To to co absolutnie nie powinienem mówić… ale proszę zrozumcie moje ciche rozmyślenia… Teuk-ie hyung, który nieśmiało wręczył mi list jakby był dziewczyną, Kangin – hyung, który wspiera takie niecierpliwe osoby jak ja, moja miłość Cho Kyu, który nie ma manier, a który nie płakał ponieważ potrafi świetnie kontrolować swoje emocje nawet gdy jego oczy stają się wilgotne, dalej piękny Choi Minho, mój młodszy brat Xiuminseok-ie który jest skąpy , Baekhyun-ie, wobec którego moje oczekiwania są bardzo, bardzo, bardzo, bardzo duże, mój piękny młodszy brat Chen, który przyszedł i zrobił duże wrażenie pomimo tego, że nic nie powiedział, Nae JongSeok (trener siłowni) hyungnim. Ach! Nie przyszedł ze względu na nieoczekiwane zdarzenia … ale zadzwonił do mnie jak tylko wrócił z Chin, uroczy Chanyori (Chanyeol z EXO). Co… ci ludzie są dla mnie szczególnie wyjątkowi… co… To ma znaczenie! Absolutnie! Całkowicie! Naprawdę ma !!

Cóż cicho Naprawdę to są moje ciche wspomnienia…
Są cicho wewnątrz mnie, ale idę tak już naprawdę długi czas.

I naprawdę zyskałem dużo siły gdy zobaczyłem tyle wiadomości mnie wspierających.
Nasza piękna Cassiopeia! Nazwałbym cię Cavely”,aby to skrócić. Z poważaniem!

PS Czuję się dumny ponieważ nasze Red Velvet bardzo popularne w tym sezonie.
P.P.S. Jestem w innym oddziale niż SiwonHyung ale myślę, że staliśmy się bliskimi przyjaciółmi

Źródło: TVXQ Official Site
Tłumaczenie polskie: zero@tvxqpoland
Tłumaczenie angielskie: Paulisteu
Udostępniono przez: DBSKnights

Posted on 14/12/2015, in Tłumaczenia and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Skomentuj

