[INSTAGRAM] 160414 Junsu na Instagramie

Miałem sen. Był tak słodki…że chciałbym się nie obudzić. We śnie pływałem ze wszystkimi przez cały czas, mocno trzymając wszystkich za ręce. Obudziłem się… Nawet jeśli było słodko tylko przez chwilę, to ciepło rąk każdego było niesamowite… Było dobrze i to okropna zachłanność z mojej strony, że żałowałem, że to był tylko sen… Naprawdę mam szczęście, jak nikt inny, dziękuję.

215

Źródło: xiaxiaxia1215
Tłumaczenie na angielski: @shinkipeia
Tłumaczenie na polski: akeshine@tvxqpoland
Udostępniono przez: WBC | tvxqpoland

About akeshine

Kpopholic ^^ TV5XQ! Always keep the faith...hope to the end~

Posted on 16/04/2016, in Instagram, Zdjęcia, Zdjęcia z Instagramu and tagged , , . Bookmark the permalink. 1 komentarz.

  1. Zawsze jestem pod wielkim wrażeniem w jaki troskliwy, słodki i sentymentalny sposób członkowie JYJ zwracają się do nas – swoich fanów. Dziękuję za to, że są…i kocham i doceniam ich za sposób okazywania nam uczuć. Dziękuję Junsu za przesłanie tej wiadomości do nas.

Skomentuj

