[INSTAGRAM] 160515 Aktualizacja Instagramu Junsu: „The Wailing”

곡성을 봤습니다~와!이건..가히 최고다.
내가 악마든 인간이든..그게 뭐 중요하겠나
결국 너가 의심하고 그대로 믿는순간..그게 진실이지 않겠나. 맞나? 아무튼 분명 호러 공포?스러운 영화인데 다보고 나면 인터스텔라를 봤을때의 몽롱한 느낌이다.보신분들은 이게 어떤뜻인지 이해가실듯ㅎ
instagram.com/p/BFbTyK_C-21/

Obejrzałem ‘The Wailing’~Wow! Był… najlepszy.
Nieważne czy jestem Diabłem, czy człowiekiem.. To nie to było ważne
W końcu moment, kiedy wątpisz i bierzesz to, jakim jest.. to nie było prawda. Prawda? W każdym razie, to na pewno HORROR, jakby horror?, miałem po nim takie dziwne uczucie, jak wtedy, gdy obejrzałem „Interstellar”. Ludzie, którzy to widzieli będą wiedzieć co mam na myśli ㅎ

13167241_1691157917802653_1789633085_n

Źródło: xiaxiaxia1215
Tłumaczenie na angielski: rilanna of JYJ3
Tłumaczenie na polski: akeshine@hotmail.com
Udostępniono przez: JYJ3 | tvxqpoland

About akeshine

Kpopholic ^^ TV5XQ! Always keep the faith...hope to the end~

Posted on 16/05/2016, in Instagram, Zdjęcia, Zdjęcia z Instagramu and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 1 komentarz.

  1. Ciekawe czy Junsu cały czas miał te okulary na nosie czy może założył je tylko do zdjęcia?

Skomentuj

