[TŁUMACZENIE] 160611 Junsu wspomina o Yoochunie i Jaejoongu na konferencji prasowej przed koncertem w Seulu

201606111723411134_1

Przed koncertem w ramach trasy ‘2016 XIA 5th ASIA TOUR CONCERT IN SEOUL’ w Olympic Park’s Gymnasium Arena w Seulu Kim Junsu wziął udział w konferencji prasowej.

Podczas konferencji Kim Junsu wspomniał o wiadomościach wspierających przesłanych przez członków JYJ, Kim Jaejoonga i Park Yoochuna, którzy są w trakcie służby wojskowej. Kim Junsu powiedział, „Członkowie okazali mi dużo wsparcia i przesłali mi wieńce z okazji dzisiejszego koncertu. Nie rozmawiałem z Jaejoongie-hyungiem przez telefon w tym tygodniu, bo jest teraz w jednostce, ale myślę że wspiera mnie stamtąd”.

Kontynuował, “Yuchunnie dzwonił do mnie jakieś dwa dni temu i powiedział, że ‚chce przyjść na koncert, choćby nie wiem co’.”

Źródło: Star Seoul TV
Tłumaczenie na angielski: rilanna of JYJ3
Tłumaczenie na polski: akeshine@tvxqpoland
Udostępniono przez: JYJ3 | tvxqpoland

About akeshine

Kpopholic ^^ TV5XQ! Always keep the faith...hope to the end~

Posted on 13/06/2016, in Tłumaczenia and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Skomentuj

