[INSTAGRAM] 160714 Aktualizacja Instagramu Junsu: wizyta w budynku stacji MBC

#mbc 상암동.. 어제 첫 입성 감격에..견학생 마냥 사진을 찍었다ㅎ오히려 일반분들보다 내가 돌아다니면 방송국 사람들이 아마 더 의아해 할거야…란
웃픈 말과 함께..입구에 경비 아저씨와 인사를 나누고..그나저나 방송국 들어가는게 왜 긴장되고 떨리는지ㅜㅋ좋은 견학이였다~~~!
instagram.com/p/BH0xlq1AdAj/
#mbc Sangam-dong.. Byłem poruszony, gdy wczoraj wszedłem tam po raz pierwszy… robiłem zdjęcia non stop, jak uczeń na wycieczce szkolnejㅎKręciłem się tam więcej, niż inni i prawdopodobnie wszyscy wokół zastanawiali się o co chodzi… Było to zabawne i jednocześnie smutne.. Wymieniłem pozdrowienia z ochroniarzem przy wejściu..dlaczego jestem taki zdenerwowany i roztrzęsiony, przekraczając próg stacji telewizyjnejㅜㅋ To była dobra wycieczka szkolna~~~!

13731185_1794522300769549_963372648_n

*Junsu nagrał program Heyo!, który został wyemitowany wczoraj przez MBC

Źródło: xiaxiaxia1215
Tłumaczenie na angielski: rilanna of JYJ3
Tłumaczenie na polski: akeshine@tvxqpoland
Udostępniono przez: JYJ3 | tvxqpoland

About akeshine

Kpopholic ^^ TV5XQ! Always keep the faith...hope to the end~

Posted on 03/08/2016, in Instagram, Zdjęcia, Zdjęcia z Instagramu and tagged , , , . Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Skomentuj

