[NEWS] 160727 Moonbin z ASTRO mówi o swoich idolach – TVXQ

Moonbin z ASTRO wyraził swoje niezmienne uwielbienie do TVXQ, którzy są jego wzorami do naśladowania. ASTRO’s e5ee891ca41185a0b0de6a32aa6a2482cb8ed230_hqWielu pewnie zdaje sobie sprawę, że Moonbin był małym aktorem w teledysku do piosenki TVXQ, „Balloons”. Podczas ostatniego wywiadu z OSEN, Moonbin opowiedział o swoim przywiązaniu do swoich seniorów i wyraził, jak bardzo ich lubi.
„TVXQ sunbaenims na zawsze będą gwiazdami w moim sercu. Marzyłem o zostaniu piosenkarzem, oglądając TVXQ, więc chcę być tacy jak oni w przyszłości. Nigdy już ich nie spotkałem od czasu nakręcenia MV, gdy byłem mały, ale jeśli nadarzy się okazja, to chciałbym wystąpić z nimi na scenie.””Nie tak dawno wystąpiliśmy z ‚Balloons’ i to było odświeżające. Byłem szczęśliwy, że mogę zaśpiewać piosenkę moich seniorów, których uwielbiam. Czułem się, jakbym im pokazywał, że dorosłem.”

 

*Moonbin był mini Yunho w MV i wystąpił też z TVXQ w programie Star King

Źródło: AKP
Tłumaczenie na polski: akeshine@tvxqpoland
Udostępniono przez: DBSKnights | tvxqpoland

 

About akeshine

Kpopholic ^^ TV5XQ! Always keep the faith...hope to the end~

Posted on 06/08/2016, in News and tagged , , , . Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Skomentuj

