[NEWS] 170420 Yunho z TVXQ zakończył słuzbę wojskową!

20 kwietnia Jung Yunho z TVXQ zakończył służbę wojskową!

Wczoraj (20.04.17r.) Jung Yunho (TVXQ) zakończył swoją obowiązkową służbę wojskową, którą odbył w 26. Zmechanizowanej Dywizji Piechoty w Yangju. Po opuszczeniu bazy wojskowej powiedział: „Jestem lekko zmieszany ponieważ czuję, że czas, który zatrzymał się dla mnie gdy wstępowałem do wojska, znowu ruszył”, Po czym dodał: „Czas jaki spędziłem jako żołnierz był dla mnie wspaniałą zabawą. Dobrze bawiłem się opowiadając historie o U-Know Yunho,a jednocześnie dojrzewałem jako Jung Yunho”.

Zapytany o Changmin’a, Yunho odpowiedział: ” Dawałem z siebie wszystko dzięki fanom, którzy wierzyli w TVXQ. Sądze, że Changmin [dzięki tej wierze] poradzi sobie tak samo dobrze”.

Na pytanie o girlsband, który dostarczał mu siły odpowiedział: ” Byłem pewny, że to pytanie padnie. Sądzę, że girlsband’em, który dostarczył mi najwięcej siły jest Red Velvet”.

Aby świętować zakończenie służby wojskowej, ponad 1000 fanów przyszło pod jednostkę, w której służbę wojskową odbywał U Know Yunho!

WITAJ PONOWNIE LIDERZE!

Źródło: Soompi
Tłumaczenie polskie: zero@tvxqpoland
Udostepniono przez: DBSKnight|tvxqpoland

Posted on 21/04/2017, in Bez kategorii, News and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Skomentuj

