Autorzy

Bakanishi

Imię: Sylwia
Wiek: 21
Miejscowość: K-staw / Warszawa
Ulubieniec: YunJae ♥
Lubię: Gotować, podróżować, oglądać filmy, spać, zwierzęta zwłaszcza koty, wiosnę;
Nie lubię: Stania w kolejkach, kiedy mi coś nie wychodzi, ludzi, którzy myślą, że są pępkiem świata, pomidorów;
Czym zajmuję się na co dzień: Studiuję ratownictwo medyczne, pracuję, uczę się języka koreańskiego;
Czego słucham: TVXQ, Justin Timberlake, James Arthur, Daft Punk, IMAX, Maroon 5, Sigur Ros, 30 Seconds to Mars, Linkin Park;
Dlaczego jestem autorką tego bloga: TVXQ jest częścią mojego życia. Dzięki nim wiele się nauczyłam, mam przede wszystkimi inne spojrzenie na kilka rzeczy. Są dla mnie prawdziwym wzorem do naśladowania. Wszystko co jest związane z nimi sprawia mi wielką przyjemność, dlatego prowadzenie tego bloga jest rzeczą, dla której zawsze znajdę czas. Poza tym, poprzez Segin poznałam wielu wspaniałych ludzi, którzy obecnie są moimi przyjaciółmi ♥

Saku

Imię: Sandra
Wiek:
25
Miejscowość:
B-wo
Ulubieniec:
Changmin i Yunho (nie wybiorę między tą dwójką)
Lubię:
jeść, pisać, śpiewać, słuchać muzyki, oglądać dobre filmy i dramy, zwiedzać świat, jarać się biasami xD;
Nie lubię:
głupoty, kilku wykładowców z uniwersytetu, wstawania na 8 na zajęcia, gorzkiej czekolady, kokosu i tłustego mięsa, hejterów TVXQ;
Czym zajmuję się na co dzień:
studiuję filologię rosyjską z j. angielskim, piszę fanfiki, prowadzę WP i tłumaczę dramy xD;
Czego słucham:
nie kpop – amerykański i angielski rock (pojedyncze piosenki różnych wykonawców), jrock – Hyde i wszystkie pochodne xD, Gackt, Miyavi, kpop – TVXQ, Shinee, EXO, BAP, BOA, SuJu, Big Bang itd;
Dlaczego jestem autorką tego bloga:
Segin powstał w najgorszym dla mnie momencie – rozpad TVXQ. Dzięki temu, że dołączyłam do tego fanklubu, znów w nich uwierzyłam. Jestem tu od początku i chcę brać udział w rozwoju fanklubu do końca, a praca na WP jest głównym czynnikiem, dzięki któremu on żyje. Jeśli chociaż jedna osoba ma dowiedzieć się dzięki nam o istnieniu TVXQ, to warto tu być, takie jest moje zdanie i dlatego właśnie też tu jestem. Hwaiting!

Akeshine

Imię: Agata
Wiek: 21
Miejscowość: Łódź
Ulubieniec: Junsu, Jaejoong
Lubię: kpop, dramy, koreańskie programy rozrywkowe (fanka Running Man’a), Harry’ego Potter’a, muzykę poważną, jedzenie wszelkiego rodzaju, siatkówkę, spać, czytać, wszystkie zwierzaczki, tłumaczyć, poznawać nowych ludzi, małe dzieci;
Nie lubię: pozerstwa, hałasu, bałaganu, pomidorów xD;
Czym zajmuję się na co dzień: Cóż… studiuję pedagogikę, pracuję, uczę się francuskiego, zajmuję się moim psem i kotem, od czasu do czasu niańczę moich siostrzeńców i spotykam się ze znajomymi, a ponadto umilam sobie czas słuchaniem muzyki, spazzowaniem i innymi rzeczami, które każdy fan kpopu robi ^^;
Czego słucham: DBSK, SHINee, Sistar, f(x), 2PM, Big Bang, IU, Ailee, miss A i wielu innych; trochę nie kpop, ale z Korei – Leessang, spoza kpopu: Amy Winehouse, Paramore, The GazettE, Alice Nine, KAT-TUN, Tokio Hotel, Demi Lovato, James Arthur
Dlaczego jestem autorką tego bloga: Bo chcę pomagać polskim fanom w byciu na bieżąco z tym, co się dzieje u naszych kochanych chłopaków. Poza tym sprawia mi to nie małą satysfakcję i pomagając prowadzić tę stronę mam poczucie, że robię coś dla ukochanego zespołu.

Zero

Imię: Daniel
Wiek: 21
Miejscowość: Katowice
Ulubieniec: Jaejoong, Changmin
Lubię: Muzykę, gotowanie, zwierzęta, leniuchowanie ( spaaaanie), książki, filmy, morze, wycieczki.
Nie lubię: Upałów, mrozów, krewetek, egzaminów (xD), męczących osób
Czym zajmuję się na co dzień: Studiuję jak na razie przedsiębiorczość, pracuję, staram się uczyć języków.
Czego słucham: TVXQ, JYJ, KAT TUN, Jin Akanishi, czasem SJ
Dlaczego jestem autorem tego bloga: Będąc jednym z autorów tego bloga mogę zbliżyć się do TVXQ i JYJ. To niejako zasypuje przepaść między nami – chociaż była by to tylko cząstka – oraz zbliża mnie do zrealizowania marzeń. To zaszczyt przedstawiać ich innym ludziom i w dodatku wielka przyjemność.

Pomoc na Facebooku

Tsukusz

Imię: Manuela
Wiek: 23
Miejscowość: Barczewo/Warszawa (aktualnie)
Ulubieniec: Na obecną chwilę Park Yoochun zwany Krzyśkiem ( bo drama I miss you … ogólnie nie posiadam biasa w DBSK bo jak…)
Lubię: Ja życie lubię… bez względu na to co się dzieje lubię żyć. Dziękuję…;
Nie lubię: flaków, zupy mlecznej, spać przy otwartym oknie, moknąć w deszczu… (kiedy ja naprawdę lubię wszystko…);
Czym zajmuję się na co dzień: od 10 do 18 pracuje w przedszkolu a tam zajmuję się podcieraniem pup i innym równie przyjemnym rzeczom po godzinach lub przed pracą, lubię kolekcjonować zdjęcia swoich ulubionych zespołów i biasów.. LOL… (nie bierzcie tego do siebie… to Ja…);
Czego słucham: muzyki, odgłosów natury, patologii za ścianą codziennie o 7 rano…
Dlaczego jestem autorką tego bloga: Bardzo lubię się uzewnętrzniać dlatego będzie to tak… DBSK znam jeszcze przed rozpadem, gdy rozpad nagle nadszedł nie mogłam w to uwierzyć… Za wszelką cenę wmawiałam sobie, że to jakieś brednie tralala… no ale w końcu bach i nie ma… w sercu zrobiło się zamieszanie… jak to mój kochany zespół? Nagle? Teraz? Ale dlaczego…? Pamiętam swoją myśl w głowie „ Ale jak to… to oznacza, że nie zobaczę już więcej Wrong Number na żywo..?” Tak to byłam ja lat 19…..i pewnego dnia ktoś nagle postanowił założyć forum o DBSK już po rozpadzie, moja friend pomagała tej osobie dlatego też i ja się tam znalazłam aczkolwiek broniłam się przed tym no bo przecież wielki foch, że dlaczego nie ma Szynek już….. ale ok, zalogowałam się, powstała nazwa SEGIN, zaczęło się podobać itd…. Krótko mówiąc… to właśnie dlatego, że powstało te forum, że dalej „byłam” z DBSK, że nie dano mi o nich zapomnieć i to właśnie dlatego tu jestem ciągle…. Bo tyle ludzie wierzyło w ten zespół ja mogłam to robić razem z nimi.. nieważne, że było to 10 osób! Po prostu od nich się wszystko zaczęło, ja ich kocham wszystkich i każdego z osobna, jak rodzinę własną i nie wyobrażam sobie SEGINu bez siebie (heh skromność), jestem tu i będę czy się to komuś podoba czy nie xDD.

Autorki, które opuściły bloga

Kamala

Imię: Kamila
Wiek: 22
Miejscowość: B-c / Gda
Ulubieniec: brak
Lubię: czekoladę
Nie lubię: dentysty
Czym zajmuję się na co dzień: studiami
Czego słucham: muzyki
Dlaczego jestem autorką tego bloga: Bo trzeba jakoś użytecznie wykorzystać swój czas wolny

Sinnyeom

Imię: Magdalena
Wiek: 20
Miejscowość: Warszawa
Ulubieniec: Jaejoong
Lubię: jeść, spać, tańczyć, fanvids, su(c)harzyć, czytać i pisać ff, YunJae, KaiSoo, ChanBaek, patrzeć w niebo, teatr, kręcone włosy, optymistów, podróże, Twitter, Tumblr, słodycze, kolor czerwony, kawę;
Nie lubię: polskiego hep hap, cwaniaków, ignorancji, historii, dymu papierosowego, kopytek, jesieni, zimna, pobierania krwi;
Czym zajmuję się na co dzień: studiuję, uczę się języków: koreańskiego i chińskiego, spazzuję, odkrywam nowe zainteresowania;
Czego słucham: Oprócz TVXQ: EXO, SHINee, Infinite, B1A4, SNSD, Sistar, f(x), 30 Second to Mars, Linkin Park, Michael Jackson, Plastic Tree i co mi obecnie w duszy gra;
Dlaczego jestem autorką tego bloga: TV5XQ zasługują na to, aby cały świat śledził ich los. Dzięki stronie i fanklubowi poznałam bliskie mi osoby. A więc pojawia się kolejny cel: jednoczenie fanów. Cassiopeia always in red, nawet jeśli TVXQ nie są oficjalnie w piątkę, wspieranie ich i okazywane im miłości w chwili obecnej jest chyba najważniejsze.

Parksanghwa

Imię: Joanna
Wiek: 22
Miejscowość: Łomża/Warszawa
Ulubieniec: Yoochun (ale jak mnie wkurzy, to zmieniam na Changmina lol)
Lubię: trochę tego jest… Alan Rickman, Harry Potter (razem z Cassiopeią zajmuje pierwsze miejsce pod względem najlepszego fandomu), gry komputerowe (Blizzard FTW!), czytać książki (te śmieszne i mniej śmieszne), Na dobre i na złe (wiem, obciach, ale nie mogę przestać tego oglądać – zaczęłam już od 1 odcinka…:P), pisać jakieś bzdury, KOTY, KAWĘ, śpiewać etc. etc. – wymieniłam te najważniejsze 🙂;
Nie lubię: dentysty, pijanych ludzi, błędów ortograficznych, ludzi, którzy uważają się za lepszych od innych, kłócić się, jak ktoś mi przerywa czytanie/granie/słuchanie muzyki/cokolwiek;
Czym zajmuję się na co dzień: studiuję filologię angielską i pracuję. To wystarczy na tę chwilę, bo jak przychodzę do domu, to padam na łóżko nieżywa.
Czego słucham: KoRn, Metallica, Death, HIM, System of a Down, Nirvana, My Chemical Romance, The Used, Blessthefall, Escape the Fate, Bring Me The Horizon (z rocka/metalu to będą te najważniejsze), z k-popu: DBSK oczywiście, MBLAQ, Block B, U-KISS, EXO, B.A.P, Super Junior, BoA i dużo więcej (patrz: Lastfm);
Dlaczego jestem autorką tego bloga: Hmm nie mam konkretnego powodu tak naprawdę. Codziennie (no prawie) przeglądam strony związane z naszymi chłopakami i pewnego razu pomyślałam, że mogłabym to zacząć tłumaczyć. Jako że byłam również czytelniczką Segin, wiedziałam, że jest nabór na autorów. Zgłosiłam się… no i jestem! 🙂

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: