[Wywiad] 170219 Park Yoochun udziela wywiadu: „Żal mi moich fanów i jestem im ogromnie wdzięczny”

Znalezione obrazy dla zapytania park yoochun slow dance

Mini album? Nowy album?

Czy było to w 2014 roku? Był to głęboko emocjonalny przekaz przed rozpoczęciem służby wojskowej. Wygląda na to, że czas się wypełnił. Wydam solowy album by wyrazić pragnienie nowego początku oraz serce by docenić wszystkich moich fanów.

– Co znaczy tytuł „SLOW DANCE” w tytule albumu?

Istnieją utwory taneczne, które do tej pory nie były wykonywane podczas moich fanmeetingów oraz koncertów. Zeszłoroczny fanmeeting był występem przepełnionym balladami. Pojawiło się mnóstwo głosów fanów mówiących: „Chcę zobaczyć taniec” oraz „Pragnę usłyszeć piosenki, które są wesołe”. Chciałem na nie odpowiedzieć, więc wybrałem wiele utworów tanecznych od sugerowanych kompozytorów. Jest to album przygotowany z myślą o koncertach, który wprawi fanów w ekscytacje oraz podniecenie.

Taniec, który prezentowałem z członkami JYJ był ostry i wyrazisty. Tym razem czuję pragnienie aby rzucić wyzwanie solowemu występowi. Dlatego „SLOW DANE” jest tym co pragnę zaprezentować. „SLOW” oznacza również, że każdy ruch jest cykliczny i uruchamia się powoli.

– Co powiesz po zakończeniu występu z choreografią na pierwszym koncercie ?

Może być trochę niezręcznie po długim czasie. Ale fajnie jest spróbować. Myślę, że jeszcze jedna rzecz będzie bardziej ekscytująca niż zeszłoroczne fanmeetingi. Każdy, kto obserwuje moją karierę wie, że mogę cieszyć się bardziej niż w zeszłym roku.

Prócz nowych piosenek tanecznych na moim albumie znajdą się trzy utwory, które zaprezentowałem na zeszłorocznych fanmeetingach. Wśród nich „Yabu no Ike” to utwór autorski Yuchuna. Często pojawia się w nim fraza „Zadaj sobie pytanie: Gdzie idziesz krok po kroku? „.

Co myślis zo piosence „Thorns of the Thorn”?

Żal mi moich fanów i jestem im ogromnie wdzięczny. Napisałem go z tą jedną myślą. Wiele myśli pojawiło się w mojej głowie, w środku nocy. Napisałem to co czuję podczas gdy myślałem o tym, co się wydarzyło.

– Jest to utwór, który trafia prosto w serce.

Zgadza się. To było najtrudniejsze. Myślę, że łatwiej jest ozdobić tekst piosenki, ale jeżeli uczciwie wyrażasz swoje myśli i uczucia to stajesz się tym zakłopotany. Odwaga była tutaj również konieczna. Było to pierwszą myślą  jaką doświadczyłem. Nie rozumiałem tego wcześniej. W zeszłym roku, po raz pierwszy doszedłem do wniosku, że tak trudno jest pisać uczciwe uczucia.

– W pierwszym dniu fanmeetingu, w zeszłym roku, Park Yuchun zalał się łazami

W tamtym czasie nie byłem w stanie kontrolować swoich emocji. Było mi żal fanów, którzy przyszli zobaczyć mój występ. Było mi przykro wobec nich. Płakałem tam bardzo, że nie mogłem dostrzec publiczności.

Światło sceny …co powinienem powiedzieć? Kiedy po raz pierwszy stanąłem na scenie, gdy byłem rookie, w ogóle nie widziałem frontu. W ten sposób widać było wyłącznie światło oraz czuć wyłącznie muzykę. Podczas pierwszego dnia fanmeetingu miałem świadomość, że fani już wkrótce przyjdą ale w ogóle nie mogłem sobie tego wyobrazić. Nie miałem na to odwagi. Bałem się.

Po długim czasie poczułem, że oświetlenie jest bardzo jasne. Patrząc na całkowicie białe światło, moje serce również zmieniło kolor na biały. To była chwila, kiedy całkowicie wyczerpałem moje uczucia. Wypełnił mnie smutek. Chciałem przeprosić… Naprawdę mi przykro i jestem naprawdę wdzięczny. Moje stopy drżały i drżały. Nie mogłem się uspokoić

– Co zmieniło się przed i po ostatnim spotkaniu fanów?

Organizując fanmeeting… najdziwniejsze było to, że stałem się bardziej szczery wobec fanów. Postanowiłem wtedy że nie będę go ozdabiał. Kiedy debiutujesz w grupie, każdy członek otrzymuje swoją rolę i swój wizerunek prawda? Gdy występujesz z tym wizerunkiem, ta postać naprawdę staje się twoją osobowością. Ale podczas ostatniego fanmeetingu tak nie było. Narodziła się u mnie odwaga, aby pokazać prawdziwego siebie.

– Jaki wizerunek chcesz pokazać w przeszłości?

Muszę pokazać prawdziwego siebie. Kiedy są ze mną członkowie JYJ, to utrzymanie wizerunku scenicznego jest OK. Ponieważ każdy ma swoją pozycję. Ale jest to koncert solowy. Nie mogę na nim wystąpić z tym wizerunkiem. Myślę, że nadszedł czas, aby pokazać fanom, jaki jestem naprawdę.

– Kiedy robisz to sam wszystko zmienia się o 360 stopni

Czuję się zakłopotany, ale nie mogę się doczekać.

– Na serii fanmeetingów w Japonii, co byłot najważniejszą rzeczą do zapamiętania?

Po zakończeniu fanmeetingu, poszedłem do kierownika i personelu zapraszając ich do pubu. Było wielu nowych rekrutów i był to zwyczajny pub. Kiedy wychodziłem z hali i szedłem do pubu, zaczęło nagle padać, więc kupiłem parasol w sklepie spożywczym. Atmosfera, w której padał deszcz była dla mnie dobra i wyjątkową rzeczą było wyjść na zewnątrz i iść.

Przez długi czas nie mogłem sobie na to pozwolić. Minęło bardzo dużo czasu odkąd mogłem poczuć się spokojny. Ale spotkałem moich fanów i mój umysł był zrelaksowany. Mimo, że wewnątrz czułem się źle. To był moment, w którym poczułem, że swoboda rodzi się stopniowo. Jest na końcu każdej drogi. Zajęło mi dużo czasu aby to zrozumieć.

Artykuł tłumacozny z tekstu japońskiej. Mogą (ale nie muszą) pojawić się drobne błędy i nieścisłości.

Źródło: Shinkipea
Tłumaczenie polskie: zero@tvxqpoland
Udostępniono przez: tvxqpoland

Posted on 17/02/2019, in Wywiady and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Dodaj komentarz